Az Alföldi Tej Kokárdás márkáját vásárolta meg az Aldi

Székesfehérvári sajtótájékoztatón jelentették be: az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. megvásárolta az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját. 

Az Aldi és az Alföldi 2015-ben kezdték el forgalmazni a kizárólag magyar termelőktől származó tejből a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékeket. A márkanév alatt 12 terméket kínálnak, de szeretnék tovább bővíteni a kínálatot - mondta el Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója. Olyan termékeket is forgalmazhatnak Kokárdás márkanév alatt, amiket az Alföldi nem tud gyártani, de más gyártók képesek az elvárt színvonalat teljesíteni.

 

z Aldi megvásárolta az Alföldi Tej Kokárdás márkáját

Az Aldi és az Alföldi Tej stratégiai partnerek már 10 éve

 

Bernhard Haider közölte, szinte biztosan felveszik a Kokárdás kínálatába a trappista sajtokat és a Túró Rudit, de a magas minőség, a magyar alapanyag és feldolgozás nem változik. A jövőben az Alfölditől vásárolják majd a biotejet, így az első kiskereskedelmi áruházlánc lesznek, ahol valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz. Az Alföldi Tej 2003-ban 23 taggal indult, s 2004-2005-ben elindították a feldolgozást a fehérvári tejüzem megvásárlásával. Azóta tízmilliárd forintot költöttek az üzem fejlesztésére.

 

MTI/T.D.